петък, 28 юли 2017 г.

АКО МЕ ПОПИТАШ



Ако ме попиташ коя е
любимата ми музика напоследък,
ще те разходя по плажа късно вечер.


Ако ме попиташ коя е
любимата ми музика напоследък,
ще те разходя по плажа късно вечер.

Ако ме попиташ какво мисля
за дъното на дъната ми,
ще те спусна надолу,
в дълбокото на стих.


Ако ме попиташ как обичам,
ще те издълбая с поглед,
който помнят дори и
устните на първата
жена в живота ми.

Ако ме попиташ колко време
мога да чакам, за да отвикнеш
от всички скучновати мъже,
които дишат във врата ти
ден след ден, час по час,
ще ударя в земята
часовника, който
носиш с години
и сверяваш
отвътре.

Ако ме попиташ
дали страдам от безсмъртие,
ще те накарам да помиришеш думите,
които отглеждам в пустинята
на световната поезия.

Ако ме попиташ как докосвам,
когато се срамувам да се срамувам,
бръкни в задния джоб на душата си,
за да намериш това стихотворение.


-