вторник, 19 февруари 2013 г.

ВРЪЩАНЕ НА ЛЕНТАТА




ИНТЕРНАЦИОНАЛИ


Разюздана, 
светкавична и бясна.

Отказваш се от сценария на тялото си,
изпълнено със серопозитивна самота.

Диапозитивна е ревността ми,
злощастно осветена върху мараня от сласт.

Няма такъв филм,
няма такава приказка.

Любовта е интернационална,
а ние сме потенциални 
мимолетници 
без кауза.



ВЪЗДИШКИТЕ


Ако притежаваш някаква добродетел,
непременно предупреди другите за нея...”

                                        Оскар Уайлд

Въздишките ми 
приличат на възглавници
върху които отмарят 
лебедите на тревогата.

Въздишките ми 
са моето протестно шествие
по улици с кръвожадни кучета.

Въздишките ми
са моето предупреждение
за красивите момичета 
с непълнолетни намерения.

Въздишките ми 
са прогнозата за времето -
извън самото време.

Моят безуспешен път 
към изолационното.


-