четвъртък, 21 май 2015 г.

КРИЕНИЦА НА ПЛОЩАД "ХРИСТО БОТЕВ"



Когато
другите говорят за другото
аз се крия на площад "Христо Ботев"
и играя шах със сянката си със съвестта си

когато другите не говорят а мучат със самочувствие
люпят семки по пейките около площад "Христо Ботев"
аз се крия в първата срещната която оглозгва душата ми
с разсеян поглед с едва излюпено мълчание на тялото

когато другите се репчат сурови суеверни сутеренни
и презират зрялата ми меланхолия която разхождам
ежедневно там някъде около площад "Христо Ботев"
аз се крия в мечтите на следващата срещната
и съчувствам на всички изоставени
обществени тоалетни на света

пиша и дишам
дишам и пиша

правя се че пиша
правя се че дишам

когато другите храчат смело биографии наоколо
като онези момчетии които правят мускули вместо душа
на милиметри от църквата зад паметника на Христо Ботев
на фитнес площадка изградена с подкрепата на партия ГРОБ

на мен ми се повдига
повдига ми се
повдига

и в името на историята на мига
цитирам по памет всяка яма
в тялото на времето

цитирам се
цитирам



...